Segítség

Termékek

Megrendelés menete

Szállítás

Fizetési módok

Elállás joga

Adataid védelme

Ügyfélszolgálatunk 

Online vitarendezési platform

ÁSZF


Termékek

A nosaltywebshop.hu webáruház konyhai kisgépeket, konyhai kiegészítő termékeket, valamint egyéb sütéshez szükséges segédeszközöket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációk. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az egyes termékeknél feltüntetett árak bruttó összegek, melyek a házhoz szállítás költségét nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Megrendelés menete

 

1. Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges.

2. A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba.

3. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheted a kosár tartalmát. A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.

4. Ezt követi a szállítási / számlázási adatok megadása vagy már megadott szállítási cím kiválasztása.

5. Fizetési mód kiválasztása az utolsó lépcső a vásárlás során, ez lehet bankkártyás, mobilos vagy éppen utánvétes fizetési mód.

6. Megrendelés gombra kattintva kerül elküldésre a kívánt megrendelés, ezt megelőzően lehetőség van megjegyzés megadására is.

8. E-mailben a megrendelést elküldését követően automatikus visszaigazolást küldünk.

9. A beérkezett megrendelés kiküldéséről is e-mail értesítést küldünk.

Jó vásárlást kívánunk!

Szállítás

A megrendelt termékeket a DPD futárszolgálat szállítja ki, 2-3 munkanap alatt (KitchenAid termékeknél érdeklődj előbb az ügyfélszolgálaton, mert megnövekedhet pár nappal a kiszállítási idő).  A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ám általában délelőtt érkezik a futár, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történhet. A szállítási időkről a mindenkori megrendelési folyamat során tájékoztatást küldünk, maximum 3 munaknap alatt kézhez kapod a csomagod! 

A kiszállítás díja egységesen Magyarország egész területén: 1290 Ft. Utánvét esetén amennyiben a futárnak fizetsz készpénzzel, 200 forint utánvét-kezelési költséget is felszámítunk.


Személyes átvételre, ill. postai kézbesítésre sajnos nincsen mód.

Sorozatosan sikertelen kiszállítás esetén a nosaltywebshop.hu fenntartja a jogot arra, hogy a felhasználó vásárlásait korlátozza csak bankkártyás vagy molbil fizetéssel kiegyenlített vásárlásait teljesíti, ill. a felhasználót törölje.

Számlázási és szállítási cím módosítása megrendelés feladását megelőzően lehetséges. Szállítási címet ezt követően mi nem, csak a futárszolgálat ügyfélszolgálatán lehet kérni, miután a kiszállítás megkezdődött, és erről a futárszolgálat értesítő levelet küldött. A levélben található csomagszámra tudsz hivatkozni! DPD futárszolgálat elérhetősége: dpd@dpd.hu e-mail cím, továbbá a 06-1-501-6204 telefonszám.

Fizetési módok

Utánvét

Bankkártyás fizetés

Mastercard Mobile fizetés

Utánvét

A termékek fizethetőek utánvéttel, a számla ellenértékét az áru átvételekor közvetlenül a futárcégnek, a DPD-nek kell megfizetni – ilyenkor 200 forint utánvét-kezelési költséget számítunk fel. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomag tartalmazza.

Bankkártyás fizetés

A vásárlás kiegyenlítése bankkártyás fizetéssel lehetséges. A bankkártyás fizetésa PayU rendszerén keresztül történik. Bankkártyás online fizetési mód választása esetén átirányítunk a PayU Hungary Kft. oldalára, ahol biztonságban megadhatod bankkártyád számát, lejárati dátumát. A NoSalty Webshop nem fér hozzá a bankkártya adataihoz. Bankkártyával való fizetéshez valamennyi a PayU Hungary Kft. által e célból elfogadott bankkártya felhasználható. Az elfogadott bankkártyák: Mastercard és Visa bankkártyák teljeskörűen, Maestro és Visa Electron bankkártyák elfogadása a kibocsátó bank engedélyétől függ, érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál!

Miért érdemes bankkártyával fizetni:

- Készpénzkimélő, nem kell készpénzről gondoskodnod, amikor érkezik a futár

- A kártyás fizetésnek nincs extra költsége

- Gyors, egyszerű és praktikus

Mastercard Mobile fizetés


Mi a MasterCard Mobile fizetési lehetőség?

A MasterCard Mobile egy új, innovatív fizetési forma, mely segítségével a mobiltelefonoddal fizetheted ki a vásárlásod értékét. A kártya adatokat nem kell minden alkalommal megadnod, amikor vásárolni szeretnél, sőt nem is kell, hogy nálad legyen, hiszen a bankkártya adataidat a mobil telefonos alkalmazásban tudod rögzíteni, így azokat rajtad kívül más nem fogja látni. A MasterCard Mobile fizetés lehetőségét az FHB Bank Zrt. biztosítja. További részletes tájékoztatást a szolgáltatásról a www.mastercard.hu/mobile illetve a www.fhb.hu/mobile oldalakon kaphatsz.

Hogyan szerezhetem be a MasterCard Mobile mobilfizetési alkalmazást-t?

  1. Töltsd le az alkalmazást okostelefonodra! A MasterCard® Mobile egy okostelefonokra elérhető alkalmazás, melyet az alábbi helyekről tudsz letölteni: Apple Store, Google Play Store, Windows Marketplace
  2. Telefonod segítségével regisztráld az alkalmazást, egy SMS-ben kapott regisztrációs kód segítségével, és adj meg egy 6-jegyű mPIN kódot, amit majd a tranzakciók jóváhagyásához használsz.
  3. Ha MasterCard vagy Maestro bankkártyával rendelkezel, regisztráld be az alkalmazáson keresztül - Csupán egyszeri 99 Ft-os regisztrációs díjjal terhelődik meg a kártyád, hogy azt érvényesíthesd.
  4. A regisztrált kártya használatához egy aktiváló kódot találsz a számlakivonatodon a közlemény rovatban, ha - kapsz SMS értesítést a tranzakcióról, abban is meg fogod találni.
  5. Aktiváld a kártyát és máris használhatod mindazon elfogadóhelyeken, ahol a MasterCard Mobile logo fel van tüntetve.

Hogyan fizethetek a mobilommal?

  1. Fizetés során válaszd ki a MasterCard Mobile fizetési lehetőséget, ha elérhető
  2. Miután kiválasztottad, hogy a MasterCard Mobile segítségével fizetsz, átkerülsz egy másik fizetési oldalra, ahol meg kell adnod telefonszámodat.
  3. A fizetési oldalon megtalálhatóak a rendelési adataid is: összeg, azonosító, kereskedő neve
  4. Erősítsd meg a vásárlásod az mPIN segítségével, telefonodra az alkalmazás egy üzenetet küld a vásárlás részleteiről
  5. Amennyiben megfelelőnek találod az adatokat, válaszd ki mely regisztrált bankkártyáddal szeretnél fizetni - erősítsd meg vételi szándékodat az mPIN kódod beírásával
  6. Sikeres fizetés esetén rendelésedet fogadtuk és feldolgozását megkezdtük. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem sikerül, úgy a hiba üzenetet megtalálhatod a
          nosaltywebshop.hu oldalára visszatéréskor.

Elállás joga


A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.265.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhatsz a szerződéstől, visszaküldheted a megrendelt terméket.

 

 Az alábbi feltételekkel:

- Amennyiben elállási jogoddal kívánsz élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheted meg a megadott elérhetőségek valamelyikén hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe és feltétlenül ajánlott küldeményként add fel, így tudod igazolni a postára adás dátumát.

- A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Téged terhelnek, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot (DPD) értesíthetjük csomagfeladási szándékodról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

- Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a vásárlót terheli.   

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

A vételárat a termék visszaérkezését követően a Korm. rendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a részedre, az általad megadott bankszámlára történő visszautalássa. Amennyiben PayU resndszeren keresztül fizettél rajtuk keresztül történik a visszautalás is. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terhel, azonban a NoSalty Webshop Zrt. követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Panaszlevél küldését az alábbi címre teheted meg: 1137 Budapest, Újpesti rakpart 7. V.em. 24. vagy elektorinukus úton is eljuttathatod: ugyfelszolgalat@nosaltywebshop.hu 
Bővebb leírást az ÁSZF-ben találsz  

Adataid védelme

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 10-18 óra között érhető el az ugyfelszolgalat@nosaltywebshop.hu email címen.

Telefonszámunk: +36 30 695 16 22

Legújabb termékek